23.06.2024
Od října 1929 měl
Letecký pluk 3 barevný plukovní znak .
1.10.1929 se Letka
6 ve Vajnorech přejmenovala na Letku
64 K. Podléhala Druhé
peruti leteckého pluku 3 .
Od prosince 1929 podléhala První
peruti leteckého pluku 3 .
Letov Š 16 "K8"
,
.
Š 16.9 "K?"
.
Š 16.56
,
Š 16 "K?",
.
Š 16 "K7"
.
,
. Kdy a kde?
17.9.1930 nehoda letounu AP 32.27 "K10" na střelnici v Malackách.
V listopadu 1931 přesun do Piešťan.
Š 16 "K12"
.
Fotky Josefa Štefla.
1.10.1936 se kpt. let. Josef Duda od Letky 38 stal zatímním velitelem Letky 64 v Piešťanech.
11.5.1936 přelet 9 letounů Š 328 od Letky 9 velitele mjr. Dembovského a 9 letounů A 100 od Letky 64 velitele kpt. Dudy z Piešťan do Prahy. Pro špatné počasí nouzové přistání celkem 13 letounů A 100 a Š 328.
15.1.1937 kpt. let. Josef Duda převzal velení Letky 37 ve Vajnorech.
V lednu 1938 přesun do Vajnor.
Aero A 100.10 "K11"
. Kdy?
Nehoda letounu Aero A 100.10 "K10" asi v létě 1938.
14.9.1938 přesun do Trenčianských Biskupic. Velitel mjr. let. Jan Drobný.
24.9.1938 byla Letka 64 zařazena do Mobilisačního tělesa 603 jako mobilizovaný útvar 603-A-8. Vznikla Polní letka 64. Krycí název Modřín. Velitel mjr. let. Jan Drobný, od 27.9.1938 škpt. let. Augustin Blažek. Podléhala veliteli Velitelství zemského letectva v Bratislavě.
Od 27.9.1938 podléhala veliteli Velitelství letectva III. armády.
28.9.1938 přesun do Zvolena.
Velitelství III. armády podléhaly i jednotky letectva, v jejichž čele stál plukovník letectva Jaroslav Skála.
---------- 30.9.1938 prezident Beneš zlomil národu páteř ----------
11.10.1938 shazování letáků podél trati Zvolen - Levice - Vráble - Zlaté Moravce - Nitra - Senec - Galanta - Dunajská Streda - Guta - nové Zámky.
16.11.1938 přesun do Piešťan.
20.10.1938 byla Letka 64 demobilizována.
14.3.1939 se Letka 64 ve Vajnorech stala součástí slovenského letectva jako Letka 64. Vyzbrojena letouny Š.328, Aero A.100.