Dar na provoz webu můžete poslat na účet 2000606220 / 2010.
31.10.2020
MAPA.
od října 1914
21.8.1916 po pilotním výcviku získal Oblt. Robert Ellner u Flik 14 odznak Feldpilot a byl přemístěn k Flik 32.
27.8.1916 rumunské vojsko zaútočilo a proniklo hluboko do Sedmihradska (tehdy v Uhersku).
Letiště Karansebes dnes Caransebeş v Rumunsku. Kdy?
Od 5.9. do 29.11.1916 Oblt. Robert Ellner létal s letouny Hansa-Brandenburg C.I (Uf.) 68.26, 68.29 a 68.34. Nalétal 8 letů pro 9. německou armádu.
od listopadu 1916
21.11.1916 Centrální mocnosti obsadily Bukurešť.
Koncem listopadu 1916 přesun na letiště Baneasa u București.
Od 23.12.1916 Oblt. Robert Ellner létal s letouny Lloyd C.III výr. série 43 a 43.5 a letouny Hansa-Brandenburg C.I (Ph.) série 27 pro 54. německé generální velitelství.
23.6.1915 byly zahájeny útoky italských vojsk na řece Soči-Isonzo.
Začátkem února 1917 se Flik 32 přesunula po železnici na sočskou frontu.
Letiště Heidenschaft Ajdovščina ve Slovinsku ?
Letiště Wippach Vipava ve Slovinsku. Kdy?
Velitel Flik 32 Hptm. Fp. Richard Hübner.
Od poloviny února 1917 letiště St. Veit u Wippach.
Ve výzbroji letouny Hansa-Brandenburg C.I (Uf.) výr. série 68, 69 a letouny Hansa-Brandenburg C.I (Ph.) výr. série 27, 129 a 229.
V březnu 1917 byl Oblt. Robert Ellner jmenován Chefpilotem.
16.6.1917 byl Oblt. Robert Ellner převelen na stáž k hlavnímu velení armády AOK do Badenu. Po stáži byl jmenován velitelem nově ustavené Flik 56J.
Ve výzbroji letouny Hansa-Brandenburg C.I (U) série 68, 69 a letouny Hansa-Brandenburg C.I (Ph.) série 129 a 229.
K 30.6.1917 bojová sestava rakousko-uherských leteckých setnin na italské frontě. C. a K. Sočská armáda (K.u.k. Isonzoarmee). Velitel Stoluft: Oberst Leo Nádherný. Flik 2, Flik 4, Flik 12, Flik 19, Flik 23, Flik 28, Flik 32, Flik 34, Flik 35, Flik 41J, Flik 42J, Flik 46 a Fluggeschwader I.
Od července 1917 přejmenována na Flik 32D.
24.10.1917 až 18.11.1917 bitva u Caporetta. Posun fronty 100 km na západ k řece Piavě.
Letiště Mansuè. Kdy?
Albatros D. III (Oef.) 153.66 na italské frontě v roce 1917. Letoun používaly Flik 32, Flik 56/J a Flik 16.
od konce července 1918