Dar na provoz webu můžete poslat na účet 2000606220 / 2010.

K.u.k. Fliegerkompanie Nr. 35

Flik 35

25.10.2020

MAPA.

od října 1914

27.8.1916 rumunské vojsko zaútočilo a proniklo hluboko do Sedmihradska (tehdy v Uhersku).helo6656.jpg (60194 bytes)

Letiště Karansebes dnes Caransebeş v Rumunsku. Kdy?

21.11.1916 Centrální mocnosti obsadily Bukurešť. helo6655.jpg (61109 bytes)

od listopadu 1916


Letiště Sankt Veit an der Glan. Od kdy?

helo6366.jpg (336449 bytes) Flzf. Zgsf. Karl Seiler v letounu Hansa-Brandenburg D. I (KD) 65.79 v roce 1917.

Velitel Flik 35 Hptm. Eduard Rzemenowsky von Trautenegg. Od kdy?

Ve výzbroji letouny Hansa-Brandenburg C.I (U) série 69, letouny Hansa-Brandenburg C.I (Ph) série 27, 29, 129, 229 a letouny Hansa-Brandenburg D.I (Ph) série 28.

K 30.6.1917 bojová sestava rakousko-uherských leteckých setnin na italské frontě. C. a K. Sočská armáda (K.uk. Isonzoarmee). Velitel Stoluft: Oberst Leo Nádherný. Flik 2, Flik 4, Flik 12, Flik 19, Flik 23, Flik 28, Flik 32, Flik 34, Flik 35, Flik 41J, Flik 42J, Flik 46 a Fluggeschwader I.

Od července 1917 přejmenovaná na Flik 35K.

24.10.1917 až 18.11.1917 bitva u Caporetta. Posun fronty 100 km na západ k řece Piavě. helo6618.jpg (226282 bytes)


Letiště San Maria la Longa.


Letiště Motta di Livenza.

Po uzavření brestlitevského míru mezi ruskou bolševickou vládou, Německým císařstvím a Rakousko-Uherskem byl bývalý velitel Flik 1 Hptm. Josef Smetana v roce 1918 propuštěn ze zajetí. Po repatriaci velel od 23.8.1918 do konce války Flik 35K na italské frontě.

helo6361.jpg (212119 bytes) Phönix D. I 228.40 s Albatrosem D. III (Oef.) 153.136 v roce 1918.

od konce července 1918