Dar na provoz webu můžete poslat na účet 2000606220 / 2010.
25.10.2020
MAPA.
od října 1914
27.8.1916 rumunské vojsko zaútočilo a proniklo hluboko do Sedmihradska (tehdy v Uhersku).
Letiště Karansebes dnes Caransebeş v Rumunsku. Kdy?
21.11.1916 Centrální mocnosti obsadily Bukurešť.
od listopadu 1916
Letiště Sankt Veit an der Glan. Od kdy?
Flzf. Zgsf. Karl Seiler v letounu Hansa-Brandenburg D. I (KD) 65.79 v roce 1917.
Velitel Flik 35 Hptm. Eduard Rzemenowsky von Trautenegg. Od kdy?
Ve výzbroji letouny Hansa-Brandenburg C.I (U) série 69, letouny Hansa-Brandenburg C.I (Ph) série 27, 29, 129, 229 a letouny Hansa-Brandenburg D.I (Ph) série 28.
K 30.6.1917 bojová sestava rakousko-uherských leteckých setnin na italské frontě. C. a K. Sočská armáda (K.uk. Isonzoarmee). Velitel Stoluft: Oberst Leo Nádherný. Flik 2, Flik 4, Flik 12, Flik 19, Flik 23, Flik 28, Flik 32, Flik 34, Flik 35, Flik 41J, Flik 42J, Flik 46 a Fluggeschwader I.
Od července 1917 přejmenovaná na Flik 35K.
24.10.1917 až 18.11.1917 bitva u Caporetta. Posun fronty 100 km na západ k řece Piavě.
Letiště San Maria la Longa.
Letiště Motta di Livenza.
Po uzavření brestlitevského míru mezi ruskou bolševickou vládou, Německým císařstvím a Rakousko-Uherskem byl bývalý velitel Flik 1 Hptm. Josef Smetana v roce 1918 propuštěn ze zajetí. Po repatriaci velel od 23.8.1918 do konce války Flik 35K na italské frontě.
Phönix D. I 228.40 s Albatrosem D. III (Oef.) 153.136 v roce 1918.
od konce července 1918