10.06.2025
--------- 25.6.1950 komunisti přepadli Jižní Koreu ----------
Po zahájení výstavby betonové dráhy na letišti České Budějovice si svazarmovci museli najít nové letiště. Profesor Maňák díky svým měřením a pozorováním nalezl vyhovující plochu nedaleko vesnice Hosín.
Na jaře 1952 dostavěna betonová dráha.
Hangár na letišti Světlíky byl rozebrán a znovu postaven na letišti Hosín.
4.8.1952 poslední lety na letišti Světlíky.
Postavena svépomocí strážnice. Naviják Herkules.
---------- 1.6.1953 státní bankrot. ---------
První vzletová a přistávací dráha bylo pšeničné pole. Nejdříve z něj museli odklidit slámu za pomoci traktoru Svoboda, za který byl na dvou lanech uvázán trám jako smyk.
7.9.1953 byl zahájen plachtařský provoz.
Větroně Zlín Z-24 Šohaj a Letov LF-107 Luňák.
V září 1953 plachtaři Jaroslav Špot, Jan Liška, Št. Fencl, Miloslav Papáček a Jan Krlín jeli s Horchem s transporťákem pro větroň Zlín Z-124 Galánka. Nejvíce s ním létal Jan Hůlka a Václav Petrák.
V roce 1954 byl zahájen motorový provoz.
.
.
Stavba kovového hangáru.
Asi v roce 1959 se Krajský aeroklub v Soběslavi přestěhoval na letiště Hosín.
1960
.
.
---------- Okupace 21.8.1968 ----------
.
1970
.
.
.
.
.
.
.
1980
.
.
.
.
.
.
.
.
---------- Převrat 17.11.1989 ----------
1990
.
.
.
Po 1.1.1995 se z letiště České Budějovice přesunul na letiště Hosín Kryštof 13.
.
.
.
.
2000
.
.
.
.
.
.
2010
.
.
3.8.2015 se Kryštof 13 přesunul na letiště České Budějovice.
.
.
2020
.
.
2025