26.12.2023
1.7.1926 ve Kbelích vznikla Letka 11. Podléhala Leteckému pluku 1 .
Od září 1926 podléhala Letecké peruti III/1 .
Od září 1928 podléhala Leteckému pluku 1 .
Od 15.9.1929 podléhala Třetí peruti leteckého pluku 4.
1.10.1929 se přejmenovala na Letku 14.
1.9.1937 ve Kbelích se Letka 91 přejmenovala na Letku 11, K. Podřízena velitelství Leteckému pluku 1 .
Od října 1929 měl Letecký pluk 1 barevný plukovní znak .
Nehoda Š 328 "X10" v Milovicích .
Nehoda Š 328.203 >X10 v září 1937 v Malackách . Letoun byl asi zapůjčen střelnicí.
V květnu 1938 z polního letiště Jeneč průzkum pohraničí.
Por. let. Josef Decastello létal na letiště Louny a Borek.
23.5.1938 se zabil pilot svob. Rudolf Ribola a čet. asp. Alexander Souhrada. Havárie v mlze u Černého potoka, bylo podezření na sestřel přes německé hranice.
9.6.1938 po vzletu z polního letiště Jeneč narazil letoun Letov Š 328.99 do stromu a drátů, pilot F. Strnad, pozorovatel ppor. P. Kalenský zraněn, letoun zrušen.
Polní letiště Borek.
23.7.1938 se zabil npor. Miloš Rys na letounu Letov Š 328.142. Skluz po křídle v zatáčce po vzletu. Letecká badatelna.
14.9.1938 přesun do Hájku, přelet na polní letiště Jeneč. Velitel kpt. let. Jan Červenka.
23.9.1938 odpoledne Š 328 odstartoval z plochy u Jenče k průzkumu oblasti Jáchymov - Boží Dar.
24.9.1938 byla Letka 11 zařazena do sestavy Mobilisačního tělesa 601 jako mobilizovaný útvar 601-A-6. Vznikla Letka 11. Krycí jméno Šárka. Velitel kpt. let. Jan Červenka. Podléhala veliteli Velitelství zemského letectva v Praze.
Od 27.9.1938 podléhala veliteli Velitelství letectva I. armády.
26.9.1938 strážmistr Josef Klusáček od ČLH Hradec Králové přilétl s Š 328.285.
Od 27.9.1938 podléhala veliteli Velitelství letectva I. armády.
Velitelství I. armády podléhaly i jednotky letectva, v jejichž čele stál brigádní generál Karel Janoušek.
---------- 30.9.1938 prezident Beneš zlomil národu páteř ----------
17.10.1938 přesun do Kbel.
22.10.1938 byla Letka 11 demobilizována.