Dar na provoz webu můžete poslat na účet 2000606220 / 2010.
27.11.2018
K 1.11.1969 byla 9. vrtulníková letka VÚ 8864 v Písku přejmenována na 4. spojovací letku VÚ 7485 pro potřeby 4. A, která přišla z Tábora do Písku.
Velitel byl pplk. Antonín Drozd, zástupce pplk. Ladislav Matoušek (zabil
se 1. 11. 1969), mjr. Karel Profant, letovod
mjr. Josef Vondráček, později kpt. Bedřich Liška. NŠ byl kpt. Radomil Vítek.
ZV ILS mjr. Karel Bruckler, od 1971 kpt. Jozef Kapusta. ZV týl mjr. Ladislav
Beneš, od 1970 mjr. Milan Malík. ZVP mjr. Ladislav Radoch.
U letky byly čtyři Mi-4, čtyři Mi-1 a jedna spárka Mi-1.
U letky létali piloti na Mi-4 mjr. Zdeněk Sloup, mjr. Vojtěch Sekanina, kpt. Jiří Staněk, kpt. Bedřich Liška, kpt. Karel Tichava.
Palubní technici kpt. Karel Havlíček, kpt. Bohumil Šortner (zabil se při seskoku padákem v Bechyni 29. 9. 1970) a pprap. Josef Dragoun od 1. 2. 1971.
Na Mi-1 létali kpt. Rostislav Suder a kpt. Jan Bárta.
12.6.1970 |
Mi-1 5513 |
mjr. Bláha Josef |
Slatina |
Neovladatelnost páky kolektivu. Přistání. Opravení a odlet. |
V roce 1970 přišli piloti kpt. Jozef Maté, mjr. Radek Podskalský a pplk. Vladimír Chadalík.
3.8.1970 |
Mi-4 1674 |
mjr. Bláha Josef |
Čápův dvůr Tábor |
Kouř z pravé strany motoru. Prasklá hlava 10. válce. |
Spojenecké cvičení Palcát
70. .
Spojenecké cvičení Štít 72.
Letka byla zrušena k 31. 10 1974.
Personál přešel do Bechyně ke 4. spojovací letce VÚ 6142 a 14. smlt VÚ 5579.