Dar na provoz webu můžete poslat na účet 2000606220 / 2010.
13.03.2020
Pan Petr Kunc (firma Helicopter Pilot, s.r.o. od Jičína) navázal kontakt s výrobcem vrtulníku Elisport o dealerství ale nakonec v létě 2000 dovezl stavebnici ultralehkého vrtulníku CH-7 Heli-Sport s.r.l. CH-7 Kompress pan Brumar.
Začala montáž. První kus OK-FHA01.
V roce 2001 VTÚPV ve Vyškově zakoupil vrtulník CH-7 Kompress ke zkouškám jako Průzkumný a monitorovací komplet OKO. Vrtulník pilotoval Petr Novák.
,
,
.
Účast při povodních 2002.
Se zánikem ústavu vrtulník koupil zpátky pan Brumar i s kompletním přenosem obrazu v reálném čase.
14.9.2002 | CH-7 OK-FHA01 | Brumar | Letiště Přerov | Nezvládnutí souvratu, ač akrobacie ultralehkých vrtulníků je zakázaná. Podrobnosti. Video. |
Den Vzdušných sil
2004 byl v sobotu 29.5.2004 v Přerově. CH-7 Kompress OK-GHA04
,
OK-GHA05
.
Foto Miloslav Vašíček.
2.6.2004 byla v Novém Jičíně akce Integrovaného záchranného
systému a pro zpestření tam přiletěl Ivo Brumar se svým CH-7 OK-GHA04.
Foto Jiří Jalůvka.
14.4.2005 | CH-7 OK-GHA 04 | Brumar, ? | Letiště Příbram | Pilot, ač mu bylo známo, že motor podává nižší výkon kvůli prasklému kolenu výfuku, se přesto pokusil o vzlet. Pokles otáček rotoru a pád. List rotoru prokmitl a usekl ocasní nosník. Video. |
Firma MAMBA-air, s.r.o. smontovala již deset kusů vrtulníku CH-7 Kompress. Aby mohla montovat další kusy musela LAA certifikovat tento vrtulník. 18.7.2005 technická komise LAA ČR schválila vydání Typového průkazu č. ULL-03/2005 ultralehkému vrtulníku CH-7 Kompress. Tímto bylo ověřeno a potvrzeno, že vrtulník odpovídá aplikovatelným bodům předpisu JAR 27. (Odborný oponent ing. Jan Námisňák vydal oponentní posudek s doporučením vydat Ověření Typového průkazu.) Pilot 10/2005
Provozování vrtulníku Robinson R44 OK-WPV.
Prostějov
17.10.2007 a vrtulník R44 OK-EIN
na letišti v Bohuňovicích. Foto Coyotak.
CH-7 Kompress OK-LHA15 v Bohuňovicích vystrojen
pro noční provoz v prosinci
2006.
Od roku 2007 provozování vrtulníku Robinson R22 Beta
OK-YIJ .
Letiště Roudnice v květnu 2007. Vrtulník prodán na podzim 2009.
Od 2.12.2008 provozování vrtulníku Robinson R44
OK-FTW .
Od 30.3.2009 provozování vrtulníku Robinson R22 OK-IVO.
Od 26.3.2009 provozování vrtulníku Robinson R44 OK-BDH.
Od roku 2013 provozování vrtulníku Robinson R44 OK-KLK.
Od roku 2013 montáž italského ultralehkého vrtulníku CH-7 Heli-Sport s.r.l. CH-77 Ranabot.
31.7.2013 |
R44 OK-KLK | Dudík, ?, ?, ? | Bohuňovice | Nezvládnutí
vzletu. Roztočení, přetáhnutí
kolektivu a pád. ![]() |
.
3.12.2013 |
CH-77
Ranabot
OK-SHA68 F AIR, spol. s r.o. |
† ? | Štěpánov | Při
přeletu od výrobce z Bohuňovic do Benešova. ![]() |
Od 11.3.2014 provoz vrtulníku Bell 206B3 OK-BEL. Majitel TANNACO, a. s.
CH-77 Ranabot OK-SHA66 v Hradci Králové 21.6.2014.
Od zimy 2014 provoz vrtulníku R44 OK-TAP.
Od roku 2015 provoz vrtulníku R22 OK-AVE.
Od 2018 provoz vrtulníku R44 OK-ABD.
Od 6.3.2019 provoz vrtulníku Bell 427 OK-PUH.
Od 6.6.2019 provoz vrtulníku R22 OK-PAT.