Dar na provoz webu můžete poslat na účet 2000606220 / 2010.
04.11.2019
Letový oddíl 102 Slov-airu v Bratislavě vznikl k 1.7.1981 a měl kolem 25 vrtulníků Mi-2.
Vedoucím LO 102 byl Miroslav Havelka, později Jozef Zima, Ladislav Čipkár, Jaroslav Pajdlhauser.
Letovým ředitelem byl Petr Šustek, později Bohumil Šolta a Zdeněk Guniš. Technickým ředitelem byl Marián Havel.
Náplň práce - LCHČ, geofyzikální průzkum, měření diagramu vysílačů a LZS.
Základní stanice:
Jihlava - pilot Čech O.
Žamberk - pilot Černák
Opava, Krnov - pilot Nazad
Levice - Letisko Tekovský Hrádok - pilot Pajdlhauser, Čipkár. Technik Emil Kusý.
Fotky Martin Kusý asi z roku 1983
Postřiky v Jizerských horách
,
,
,
,
,
Bohumil Šolta s technikem Emilem Kusým.
Práce na technice na letišti Tekovský Hrádok ,
Pracovníci bratislavského servisu na 50 hodinové revizi
,
Ladislav Čipkár s technikem Emilem Kusým.
,
,
,
,
Bohumil Michulek s technikem Emilem Kusým na Agrokomplexe v Nitre.
Vranov nad Ťopľou, Ulavské u Humeného, Hertnik u Bardějova - pilot Dupaľ
Rožňava - pilot Černák
Dolní Kubín - pilot Kollár
Plaveč u St. Lubovni - pilot Flašík
Šafárikovo (Tornava) - pilot Tichý
Hliník - pilot Šolta
Čadca
3.7.1982 |
Mi-2 OK-HIV |
? |
? |
PN. ?? |
Šumperk 1983 OK-MIO
26.7.1984 |
Mi-2 OK-JIX |
Kollár |
? |
? |
25.3.1985 |
Mi-2 OK-MIO |
Durinek |
? |
ZPLP. ? |
.
12.6.1985 |
Mi-2 OK-KJP |
Nazad |
? |
PLN. ? |
.
6.7.1985 |
Mi-2 OK-LJQ |
Maté |
? |
ZPLP. ? |
.
18.5.1986 |
Mi-2 OK-KJP |
Kollár |
? |
Střet s dráty 22 kV. Poškrábáno přední sklo. Dráty přetrženy. |
.
23.5.1986 |
Mi-2 OK-JIY |
Zahradníček |
? |
PLN. ? |
.
21.5.1987 |
Mi-2 OK-KJN |
Čech |
? |
PLN. ? |
.
26.5.1987 |
Mi-2 OK-OIR |
Kollár |
? |
PLN. Střet s dráty nadzemního vedení. |
.
27.5.1987 |
Mi-2 OK-MIP |
Maté |
? |
ZPLP. ? |
.
26.6.1987 |
Mi-2 OK-LJO |
Kollár |
Liesek u Dolního Kubína |
Vírový prstenec z prudkém přitažení při vybírání souvratu během LCHČ. Závěrečná zpráva. |
.
9.6.1988 |
Mi-2 OK-EIP |
Pajdlhauser |
? |
ZPLP. ? |
.
15.6.1988 |
Mi-2 OK-EIP |
Pajdlhauser |
? |
PLN. ? |
Mi-2 OK-GIU sloužil v roce 1990 na stanici LZS v Popradě.
V roce 1991 toto středisko převzala firma BEL-AIR, s.r.o.