04.08.2024
od 27.12.1921 do prosince 1926.
Od 1.1.1924 zavedeny plukovní znaky. Učiliště pro letectvo .
15.11.1924 v Chebu došlo k reorganizaci Učiliště pro letectvo na dva školní letecké oddíly. Vzniklo velitelství Leteckého školního oddílu I s podřízenou Pilotní školou elementární a Pilotní školou pokračovací.
1.6.1926 z Chebu se Pilotní škola pokračovací přesunula do Prostějova, která zahájila činnost 10.6.1926 a do listopadu téhož roku vykonala celkem 8 648 letů bez havárie.
, , od prosince 1926 do 1939.
1.10.1929 byl zaveden jednopísmenný kód letek na boku letounu vedle plukovního znaku na základě výnosu Ministerstva národní obrany, čj. 11.980-III./1.odděl.1929.
1.7.1934 MNO provedlo reorganizaci učiliště a Pilotní škola stíhací byla sloučena s Pilotní školou pokračovací.
Díky politické situaci v Evropě v polovině třicátých let prudce vzrostly výcvikové úkoly. V listopadu 1935 proto byla zahájena výstavba dalšího letiště u obce Stichovice (dnes Mostkovice).
Zápisník letů pana Beneše. , , . Jednotlivé lety od 15.10.1936 , , , , , , , , .
1.1.1937 se Pilotní škola pokračovací přejmenovala na Školní letku 2. Velitel mjr. let. Karel Brázda.
Od 1.7.1937 zahájen provoz na letišti Prostějov II ve Stichovicích. Tam se přesunula Školní letka 2.
Od 23.9.1938 Školní letka 2 ve Stichovicích v podřízenosti velitelství Leteckého školního oddílu II.
28.9.1938 bylo z velitelství Leteckého školního oddílu II vytvořeno velitelství Bojového střediska stíhacího. Výzbroj tvořily letouny Avia B.34, Avia B.534, Avia Ba.33, Avia Ba.122 a Avia Bš.122.
---------- 30.9.1938 prezident Beneš zlomil národu páteř ----------
11.10.1938 bylo velitelství Bojového střediska stíhacího demobilizováno.
V říjnu 1938 přišel četař Otakar Hrubý (od Cvičné letky leteckého pluku 4). Výcvik na letounech Praga E 241, Letov Š 328 a Avia B.534. Výhradně sólo lety, letouny Avia B.534 byly v kabinovém provedení, fotostřelby, střelba na vlečný rukáv, útoky na pozemní cíle, bombardování, orientační lety, kombinované obraty, lety v roji a společné obraty.
1.12.1938 četař Otakar Hrubý se vrátil k Cvičné letce leteckého pluku 4.