01.08.2024
Od 20.6.1997 provoz vrtulníků R22 a R44 na letišti v Mělníku-Hoříně. Kontrola produktovodu a škola.
2.7.1997 |
R22 OK-ZIM |
† Ryška |
V. Meziříčí - dálnice |
V roce 1998 firma odkoupila polovinu firmy AEROCENTRUM, s.r.o.
Od roku 1998 provoz vrtulníku Mi-2 OK-OIT do 13.10.2003.
V roce 2000 firma koupila druhou polovinu firmy AEROCENTRUM, s.r.o.
Od 14.8.2000 provoz vrtulníku R22 OK-YIT.
Na konci roku 2000 přišel přišel Karel Sluka. Vznik letecké školy.
Pro film: Mach, Šebestová a utržený sluchátko, R44 OK-ZIO Sluka Karel.
V prosinci 2001 firma vyhrála výběrové řízení na leteckou kontrolu plynovodu Transgasu.
Na konci roku 2001 se firmy AEROCENTRUM, s.r.o. a LPS, letecké práce a služby, s.r.o. rozdělily.
V lednu 2002 se stěhuje z Mělníka do Roudnice nad Labem.
Od roku 2002 majitel vrtulníku Mi-2 OK-GAA (ex. "0240"), do roku 2004, poté vymazán z rejstříku.
Od roku 2002 majitel vrtulníku Mi-2 OK-SAA (ex. "5432") do 2004, poté vymazán z rejstříku.
23.4.2003 |
R22 OK-XIF |
Sluka K. |
Letiště Roudnice |
Převrácení na zemi. Podrobnosti. Závěrečná zpráva. |
Od roku 2006 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-MOV.
11.8.2004 | R22 OK-YIT | Bečka, † Hloužek | Čeřenice u Benešova | Pád do lesa. Podrobnosti. Závěrečná zpráva. |
Od 3.1.2005 provoz vrtulníku R22 OK-LPS.
Karlovy Vary 2.4.2005 R44 OK-ZIO .
7. ročník veletrhu integrovaného záchranného systému AIR AMBULANCE a Helicoptershow 2005 se konal 12.-14. května 2004 na letišti v Hradci Králové. Účast R22 OK-LPS.
Pan Martin Kopáček www.helitaxi.cz
koupil v roce 2003 vrtulník R22 OK-XIF. Vrtulník opravil a zmodernizoval. .
Provozuje ho LPS, letecké práce a služby, s. r. o.
Kontrola ropovodu 10.7.2008.
Od 16.10.2008 provoz vrtulníku R22 OK-AKJ.
V červnu 2011 na letišti v Roudnici nad Labem.
Od 23.3.2009 provoz vrtulníku R22 OK-KFS. Výcvik prováděn z letiště Skuteč.
Od roku 2009 provoz vrtulníku R22 OK-AKY.
Od 16.4.2009 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-STE. Letiště Roudnice nad
Labem 21.4.2009 .
15.5.2009 | R22 OK-KFS | ? | Letiště Skuteč | Odskok žáka při přistání, rozkývání a převrácení. Závěrečná zpráva. |
Od roku 2009 provoz vrtulníku R22 OK-CMW.
Od roku 2009 provoz vrtulníku R22 OK-KFS.
27.11.2009 | R44 OK-STE | Tůma | Brandov v Krušných horách | Zatáčka po větru. Skokové navýšení potřebného výkonu rotoru. Klesání. Pád. Závěrečná zpráva. |
Od roku 2009 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-DBA
11.5.2011 |
R22 OK-XIF | Petržilka | Letiště Skuteč | Pád z visu. ![]() ![]() |
Od 19.8.2011 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-AQK.
Od roku 2011 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-GTP.
Od 13.2.2012 provoz vrtulníku Hélicopteres Guimbal Cabri G2 OK-CAB.
Od roku 2012 provoz vrtulníku R22 OK-AKT.
Od 30.7.2013 provoz vrtulníku Bell 206B3 OK-JLT.
Od roku 2013 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-CSB.
Od roku 2013 provoz vrtulníku R44 Raven II. OK-MLE.
20.6.2014 |
R22 OK-LPS | Sluka K., Zdvořák | Hlavenec | Závada
na transmisi. Tvrdé
přistání. ![]() |
Od roku 2014 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-EHM.
Od zimy 2014 provoz vrtulníku R44 OK-SCI.
Provoz vrtulníků Cabri G2 převzala firma LION Helicopters s. r. o. v Hradci Králové.
Od 25.2.2016 provoz vrtulník Bell 206L-3 OK-BWR.
6.4.2016 |
R44 OK-SCI | ? | Roudnice nad Labem | Roztočení vrtulníku na zemi. Nezvládnutí pilotáže. Závěrečná zpráva. |
.
26.8.2017 |
R44 OK-SCI | ?, ? | Vnorovy | Střet listu rotoru s ocasním nosníkem. Závěrečná zpráva. |
Od roku 2017 provoz vrtulníku R44 Raven I. OK-ELV.
Od 27.4.2018 provoz vrtulníku Bell 505 OK-TJL. L+K 6/2018
Od 29.6.2018 provoz vrtulníku R44 OK-CBL.
Od roku 2019 provoz vrtulníku R44 Raven II. OK-JIZ.
Od 3.12.2020 provoz vrtulníku R44 OK-VLB.
Od roku 2020 provoz vrtulníku R66 OK-DKB.
Od 7.10.2021 provoz vrtulníku Bell 505 OK-RAA.
Od 13.9.2022 provoz vrtulníku Bell 407GX OK-DAA.
30.7.2024 | Bell 505 N57NC | † Kabelka, † Niall Crosby | Upper Joristown u Killucan, Irsko | Zřícení mezi domy. |
K 1.8.2024 firma provozovala tyto vrtulníky (tučně zvýrazněné jsou pravděpodobně letuschopné):
R22: OK-AKJ, -AKT, -AKY, -KFS, -LPS, -XIF, -YIT a -ZIM.
R44: OK-CSB(1), CSB(2), -DBA, -EHM, -ELV, -HST, -JIZ, -MLE, -MOV, -SCI, -SVE a ZIO.
R66: OK-CSB(3), -DKB.
Bell 407: OK-DAA.
Bell 505: OK-SAS, -TJL.
Mi-2: OK-GAA, -OIT, -SAA
Odkazy : L+K
22/98