NISA AIR, s. r. o. Oficiální stránky

04.11.2019

Historie: od léta 2002 na letišti v Mladé Boleslavi provoz vrtulníků R22 OK-XIA a OK-LEA, původně provozované firmou HELI SERVICES, společnost s ručením omezeným.

13.3.2003 R22 Beta II OK-LEA a Jiří Podolský .

Od 1.11.2003 firma prováděla kontrolu plynovodu.

28.5.2005 byl v Přerově Den otevřených dveří.helo2531.jpg (101422 bytes) Foto Zdeněk Krajíček.

Pan Karel Kladiva zakoupil a od 1.6.2005 společnost provozovala vrtulník R22 OK-FFF, ten měl stanoviště u firmy FLY FOR FUN na letišti Sazená.

13.2.2006 R22 OK-LEA Podolský, Vogel Palačov Ztráta prostorové orientace ve zvířeném sněhu během přistání do terénu. Převrácení. Foto. Závěrečná zpráva.

Od 20.4.2006 R22 OK-CPW.

Od 26.7.2006 R44 Clipper II. OK-VPW helo3396.jpg (4191937 bytes). Později SERGE FASHION s. r. o.

Provoz vrtulníku R22 OK-BIG.

Na jaře vrtulník vrtulník R22 OK-FFF byl prodán. Pan Karel Kladiva zakoupil a od jara 2007 společnost provozovala vrtulník R22 OK-YIJ, ten měl stanoviště u firmy FLY FOR FUN na letišti Sazená.

Od 27.6.2007 R44 Raven I. OK-KLK. Mladá Boleslav v červenci 2008 helo3921.jpg (250386 bytes). Foto Daniel Vašut. www.planes.cz

Vstup pana Karla Kladivy do společnosti.

Dobový letecký den - 21.6.2008 helo4156.jpg (55162 bytes), helo4157.jpg (131540 bytes).

Od 1.8.2008 R22 OK-NIA, ten měl stanoviště u firmy FLY FOR FUN s. r. o. na letišti Sazená.

Od 23.3.2009 R44 OK-ENA, ten měl stanoviště u firmy FLY FOR FUN s. r. o. na letišti Sazená.

Přišel pilot Pöselt Petr.

helo6185.jpg (672313 bytes) R22 OK-MAY a R44 OK-DDD v červnu 2012.

Přišel pilot Čejka Michal.

Společnost zakoupila vrtulník Robinson R66 Turbine, vyrobený 21.3.2013. Provozuje ho s registrací N7012B od června 2013.

23.4.2014

R44 Raven I Čejka, ? Velké Všelisy Nezvládnuté přistání při nácviku autorotace. List rotoru usekl koncový nosník. helo8263.jpg (52460 bytes)  Závěrečná zpráva.

V roce 2016 odešel pilot Michal Čejka. Přišel Martin Kronus.

Od 23.10.2018 R44 OK-CSB.

 

 

Odkazy: