2. spojovací letka VÚ 7717 Trenčín (Od 1980)
12.07.2019
26.5.1980 |
Mi-1 4010 |
npor. Popelák Miroslav |
5 km JV Veselí nad Moravou |
Škubání vrtulníku. Pokles otáček motoru. Přistání do terénu. Prokluzování spojky náhonu kompresoru. |
.
18.6.1980 |
Mi-4 1799 |
por. Kusý Miroslav, pplk. Vojtek Iren, kpt. Kirschbaum Jozef |
? |
Zápach benzínu v kabině. Prasknutí palivové trubky k 10. válci. |
.
20.8.1980 |
Mi-4 2514 |
por. Urbánek Rudolf, pplk. Kaššovic Slavoj, mjr. Škrha Robert |
? |
Vysazení vysílače tlaku zubové spojky. |
.
20.11.1980 |
Mi-4 6153 |
mjr. Nazad Jan, por. Kusý Miroslav, mjr. Kamenický Silvestr |
Bojná |
Srážka s ptákem. |
.
20.11.1980 |
Mi-4 6153 |
por. Kusý Miroslav, mjr. Nazad Jan, mjr. Kamenický Silvestr |
? |
Vysazení GIK. Velké odchylky umělých horizontů. Vysazení měniče PT-125. |
.
12.12.1980 |
Mi-1 4010 |
kpt. Bizoň Vladimír |
? |
Třesení a kolísání otáček motoru. |
.
17.12.1980 |
Mi-1 4010 |
kpt. Bizoň Vladimír |
? |
Třesení a kolísání otáček motoru. |
ZVP pplk. Ladislav Obercián.
14.1.1981 |
Mi-1MU 6020 |
mjr. Korytár Milan, pplk. Vojtek Iren |
Trenčín |
Vysazení hydraulického systému na OSP. Nechtěné vypnutí AZS druhým pilotem |
.
29.1.1981 |
Mi-1 4030 |
npor. Popelák Miroslav |
Trenčín |
Několikanásobné vybočení vrtulníku doprava. |
.
19.2.1981 |
Mi-1 1036 |
npor. Popelák Miroslav |
Trenčín |
Vysazení ukazatele tlaku paliva. Uvolněný vodič v ZZ spoji. |
.
25.3.1981 |
Mi-1MU 6020 |
mjr. Chlpík Ján, npor. Popelák Miroslav |
Trenčín |
Pokles otáček motoru.Vibrace. Znečištěné kontakty svíček. |
.
8.4.1981 |
Mi-1 3016 |
kpt. Bizoň Vladimír |
Hradec Králové |
Kolísání údajů tlaku oleje motoru. Závada vysílače. |
.
22.7.1981 |
Mi-1 4030 |
npor. Popelák Miroslav |
Trenčín |
Porucha ukazatele plnícího tlaku v noci na OSP. Ukmitaná trubka k ukazateli. |
.
22.7.1981 |
Mi-1 6020 |
pplk. Drozd Antonín |
Trenčín |
Zaseknutá ručička rychloměru na 100 km/h za letu. Vadný aneroid. |
14.8.1981 bylo na ploše letiště (včetně LOT) tyto vrtulníky:
Mi-1 1014, 1016,1036, 2002, 2008, 2011, 3011, 3012, 3014, 3016, 3017, 3018, 3021, 3032, 4007, 4008, 4010, 4016, 4030, 4041, 4186, 5006, 5500, 6012, 6020, 6024, 6027, 6028,
Mi-4 0152, 0153, 0299, 0385, 0521, 0549, 0724, 0993, 1142, 1143, 1146, 1153, 1176, 1247, 1499, 1514, 1599, 1669, 1799, 1903, 1974, 2129, 2145, 2166, 2514, 2552, 3552, 4116, 4142, 4148, 4436, 6153, 7149, 7160, 7427, 8147, 8549, 9142, 9153, 9504, 9699,
Mi-8 0313, 0317, 0318, 0820, 1032, 1232, 1508, 1532, 2032, 2302, 6343, 6820, Sovětské armády číslo vrtulníku 03 a OK-DXO, OK-DXN.
3.9.1981 |
Mi-4 7150 |
npor. Josek Štefan, kpt. Kollár František, kpt. Mikláš František |
Trenčín |
Zaseknutý údaj ukazatele žaluzií oleje. Uvolnění ochranného skla na ukazateli |
.
11.11.1981 |
Mi-1 3011 |
pplk. Drozd Antonín |
Trenčín |
Vysazení ukazatele plnícího tlaku. Uklepaná trubka. |
.
7.7.1982 |
Mi-4 6153 |
mjr. Korytár Milan, pplk. Drozd Antonín, npor. Hlavatý Jaroslav |
Očová |
Porucha ukazatele tlaku oleje motoru. Uvolněný vodič v konektoru snímače. |
.
27.7.1982 |
Mi-1 3016 |
npor. Urbánek Rudolf |
Trenčín |
Zvýšená teplota oleje motoru a reduktoru. Závada vysílače teploty hlav válců. |
.
?.1.1983 |
Mi-8 |
? | u Přerova | 4 minuty po vlétnutí do mraku v podmínkách námrazy vysazení jednoho motoru. Po vylétnutí z mraku motor spustili a chtěli pokračovat v letu. Dispečer jim nařídil přistání v Přerově. |
.
6.7.1983 |
Mi-1 |
kpt. Bizoň Vladimír |
? |
Závada na motoru. Přistání autorotací, odskočení a zachycení listy rotoru o zem. |
.
?.7.1983 |
Mi-4 |
? |
? |
Propálený píst. Vrtulník zavisel na svahu a vysadil 5 výsadkářů. Po odlehčení převisel na lepší plochu a přistál. |
2. spojlt byla zrušena 31.10.1985. Do Piešťan odešli piloti plk. Kaššovic, mjr.Šulík a mjr.Žuffa, Rudolf Urbánek, ..