04.11.2019
Vojenská Mi-8 nebyla neustále k dispozici a tak Slov-air si najal na léta 1971-1973 dlouhodobě vrtulník Mi-8 od Interflugu, které pracovaly u nás při stavebně montážních pracích.
Týniště nad Orlicí, kapitán Wehner a dočasný spolupracovník Bohouš
Langer. Mi-8 DM-SPA. L+K 26/71 
 Instalace bronzové fontány na pražském Hradě. L+K
18/72 
Staveniště metra u Národního muzea. L+K 10/73 
| 
       12.1973  | 
    
       Mi-8  | 
    ? | 
       Jasná, Nízké Tatry  | 
    Poškození třech listů rotoru. Posádka pokládala sloup lanové dráhy na svah a při klesání střet s větví. | 
Za sedm let zajistil 237 akcí, na své konto si zapsal 3506 letů a 704
hodin 57 minut čistého letového času. L+K 1/71,
11,18/72